Mysonsdag

Blev jobb 08-13 idag, sen stallet med en underbar Hazard. Sedan stan med bästa vän. Sjukt mysigt. Vandrade runt på stan en stund tills det stängde sedan satte vi oss på ett fik och pratade i några timmar. Var hemma vid niotiden. Det blir så jävla långt mellan gångerna vilket är väldigt tråkigt. Men desto kuligare att ses då ! ^^

Nu sitter jag under mitt täcke med en ansiktsmask som luktar lera typ. Gosigos. Behövde verkligen en så kletade på det. Ska upp tidigt imorgon för måste skjutsa mamma till jobbet för att jag ska kunna ha bilen. 7.00 åker vi hemifrån tjoho!!! Utöver det så blir det nog stan imorgon igen för att hitta dem sista julisarna.

Pussipuss

Kommentarer
Postat av: amanda

Låter som att du haft en bra dag :) Alltid kul att træffa vænnerna æven att det som sagt tar ett tag mellan gångerna. Det finns væl inget mysigare æn att sitta på ett fik så hær i juletider :)

Så bra tat det gått bra med Hazard med :)



Stackare att behøva gå upp så tidigt, inte lætt ;) en annan slutar sitt jobb vid den tiden istællet :P Sista natten nu sen bara tre pass kvar! Dock har jag ångest infør deom men på nåt sætt ska det væl gå att reda ut.

LÆngtar efter atat få træffa dig! <3

puss

2011-12-15 @ 03:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0