Smell me

Jag luktar så jävla gott. Insane. Just nu osar det DKNY från mig. Utöver det är det ju flowebomb och Escada som sprutas flitigt på mig. haha Mysig jag är^^

Idag har jag spenderat förmiddagen hos Hazzeboy - vi körde hoppning idag. Blev assugen efter att Tyra hetsskrev om hoppning så då blev det det. Vi är ju int eriktigt på samma nivå som hon med sin häst men vi tog oss iaf över hela 60 cm hinder. Det var sjukt kul! Höll på att ramla av några ggr bara för han busade lite med jag överlevde. Tror jag måste köpa nya skydd till honom också för igår efter träningen hade en av resorbanden gått upp och det är ju int eså bra.

Nu blir det snart jobb - ska fixa lite käk först sedan slirar vi dit. och.........

INATT KOMMER DENISE HEM FRÅN ENGELSKALANDET!

Kommentarer
Postat av: Denise

åh vännen, sitter här och väntar nervöst på min taxi! snart ses vi <3

2011-12-21 @ 16:25:45
Postat av: Amanda

Så bra att du doftar gott ;) Har införskaffat nåt liknande till min andra hälft, då kan jag få njuta av väldoftande människor även när inte vi ses :P hihi



Vad kul med hoppning! Så glad att du har Hazze och ta hand om :)



Snart är det jul och då kommer jag och våldgästar er! På fredag ses vi sis :)

Kramis

2011-12-21 @ 20:14:58
URL: http://amandastendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0