Varning för depp!

Feeling down. Där har ni mig. Allmänt deppig, kan ju skylla på vädret men det har ju kommit snö så igentligen får man väl inte göra det. Allt är bara lite halvjobbigt, hästen bråkar med mig men nu tror jag jag fått till enn lite lösning så det kan bli bättre iaf.

Är lite halvnevrig inför imorgon då jag ska baka men det borde gå bra. Har ju fåt beskrivning in i minsta detalj hur man ska göra så man är ju rent ut sagt värdelös om man misslyckas.

Det enda jag ser fram emot just nu är julklappsspel med gamla vänner. Kommer bli riktigt kul.

Sådär då har vi fått ihop ett riktigt deppigt inlägg!


Kommentarer
Postat av: cissi

hah, låter som du ska spela julklappsspel med 70-åringar (gamla vänner)! Nejdå, bara skoja. Sluta deppa!!! det löser sig <3

2011-12-08 @ 14:50:23
Postat av: Amanda

Usch det låter inget vidare hörru :( Hoppas iaf att din lösning till Hazze blir bra.Vad ska du baka då? Blir ju lite nyfiken här borta ju :P Tyvärr är det väl slut när jag kommer hem men det blir säkert supergott ska du se!

Hoppas att det deppiga släpper taget om dig snart så att du får njuta av julförberedelserna.

Här borta är det inte så mkt julstämning för mig iaf. Jag känner inte så mkt av det. Jag längtar mest hem..Det är lite jobbigt men nu har snart halva iden gått och då är det mindre tid man ska vara kvar som man redan vart här så hoppas att det ska gå vägen. Har 2 nattjobb inatt och imorn som jag är lite nervig iinför men tar nog hellre dessa än att behöva sitta vak til nattens pat. Fy fasen vad jobbigt det var. Gick inte att resonera med han och när han inte fick som han ville tog han till våld. Har typ övat lite brottning och avvärjningstekniker i natt..

Puss!

2011-12-08 @ 14:56:29
URL: http://amandastendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0