Helt okej dag

Överlevde dagen fakitst! Det gick helt okej bra. Några hostattackaer lite då och då bara som jag hoppas inte äcklad kundera allt för mycket....nu är jag hemma och har två våfflor i magen :] hih

Juste måste berätta om en blåsning som kan ha skett på ICa today. Kommer tre unga killar som ska handla - killen lägger upp en susdosa och jag vet att dem aldrig köpt snus förut. Nu skulle han göra det, jag ber och leg och han lägger fram sitt körkort och jag ser siffrorna 930221. Evelina drar till med ett Grattis. Och han ser lite förvirrad ut men säger tack. När han betalat och han och hans friends gått inser jag att man fan int ekan ta körkort och får körkortet på samma dag!!! Disskuterade detta med Bea ett tag men kunde inte komma på nått annat än att han måste ha en falsklegg. När jag kom hem frågade jag pappa och ett alternativ var att han tagit MC kort. SKa haffa honom nästa gång och kolla vad för körkort det är annars kommer jag naila honom! HAHAHA. Gud vad psyko jag låter.

Nu rullar stylisterna iaf och jag är lite sugen på choklad. F¨år se om jag kan hålla mig borta (A)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, den var ju rätt go' hörru! Spännade att han lät förvånad när man säger grattis då man fyller år liksom. Borde ju va nåt kumt i det hela eller så är han bara allmänt weard ;)

Tack för i lördags! För presenter och allt!

Puss på dej!

2011-02-22 @ 10:08:31
Postat av: Denise

haha evelina special agent! på ica malmslätt händer det! <3

2011-02-22 @ 23:30:55
URL: http://denisepeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0