Lediga onsdagen

Träffade jag såklart Cissi. Det är ju våran dag lixom! Hon fixa jobb på NH och jag slängde runt efter henne. Inhandlade parfym - flowerbomb tror jag den hetter, två kjolar a 49 spänn och lite plackers^^ mycket givande.

Har lite ångest för igår råkade jag backa in i en snöhög med min älskade kärra. Mår psykiskt dåligt över att ha skadat han. Gud jag tror att allt har en själ. Men det blev typ bara en repa i think....

Annars så händer inte så mycket, äter min kakaor och växer på bredden - precis som det ska va HAHA. Lame. Känner mig lite hejsanhoppsan.

Imorgon blir det jobb och likaså på fredag. Sen helgen är det jobb på förmiddagarna och på lördag ska syrran firas. Hej vad det går nu ska jag nog sluta.

Gossip Girl rullar.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0