Tuesday is day off

Idag är jag ledig!

Ska spendera dagen med att ta det lugnt och njuta. Ska åka lite skidor har jag tänkt om vädret tillåter.Annars så har jag en liten lista med things to do:
- Mejla AF
- Göra en postensak till jobbet
-Träna utöver skidorna
- Äta frukost (kanske skulle stått först^^)
-Städa (otroligt hur mitt golv kan täckas emd kläder SÅ fort.
-Duscha

Det är väl det som kommer hända idag. Läsa lite också så klart men det är ju en del av mitt liv nu så.





Gud vad jag vill att sommaren ska komma (tillochmed sugen på att måla huset)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hälsa på syrran stod ju inte med på listan ju.. Vad är det för sätt? ;) hihi har oxå vart ledig idag, men har fart och flängt en del men nu stannar jag hemma resten av dagen/kvällen :P Avis jag är på skidorna då! Ev kanske kan ta en tur på lördag om vädret tillåter. Tänkte komma på besök då, kanske redan på fredagkvällen om mamma ska träna.

Puss på dej!

2011-02-01 @ 15:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0