Awesome night

Har haft en brutalt underbar fantastiskt rolig sista kväll med bästa vän. Vi började på 55:an med sura miner för att man helt plötsligt skulle betala garderob??!. Men efter några drinkar där så släppte aggen. Även fast jag skickade lite agressiva blivkar mot vakten då och då.

Vi bestämde oss för att checka läget på Platå och fy fan vilket drag det var. Jag och Denise bara tittade på varandra - beställde varsin drink och gav oss ut på dansgolvet. Det va rlänge sedan jag hade så kul och dansade så mycket :] Plus att det var halva priset i baren skadade ju inte^^ Plus lite gratis drinkar på det så mådde man prima hela kvällen lång. Vid halv 4 kom mamma rullandes för att köra hem oss. Tack!

Nu mår jag då inte sådär bra som jag gjorde igår direkt men det får man väl stå ut med. Hoppas mitt snurriga huvud har landat lite tills jobbet börjar klockan två!

Har lite bilder från kvällen men det orkar jag inte fixa med nu. kanske kommer senare eller ikväll!
Nu blir det morgon/förmiddagsmys med sjunde himlen.
Hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0