Besatt

Har läst klart 4:e boken i Vampire Acadamy nu. Dööööör. SKulle lätt vilja vara den bruden som alla stekheta morior och dhampirer jagar. Skulle vara helt okej med att en"ond" snygging vill sätta tänderna i mig. Ska försöka ta mig ur denna dimma nu så man inte hamnar in nån slags depp-period där man upptäcker att verkligheten suger^^

NU ska jag rensa bilder på datan eftersom bilderna ligger lite här och var just nu.

SKa kolla om det är nått bra på tv idag eller om det blir mera plöjande av böcker.
Peace.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Kul med läsning ju :) Har börjat på min första bok på väääldigt länge. Men den handlar dock inte om vampyrer då ;)

Kika in på ditt konto ;) var det rätt summa? Vad var det för?? Mitt minne känns helkasst för tillfället..eller var det arenabolaget kanske..Aja är det för lite så säg till så ska jag ordna det :P

See you i helgen! Pöss!

2011-01-27 @ 18:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0