Hang out på ICA

Har haft en riktigt rolig dag. Jobbade med Andreas så underhållningen är det ju ingen brist på. Lite kul att jag får bossa lite ockås eftersom jag för en gång skull kan mer än han^^ JObbade med Min raring Sofie också tills hon gick hem vid sju. Då blev det bara ANdreas och jag som skulle stänga. Gick ju lite sisso med det men efter lite om räkninjg i kassan (för hans del) så blev det prima! Dutti pojke.

Imorgon jobbar jag förmiddagspass - typ enda tidiga dagen på mitt månadsschema. Så ska njuta riktigt av att gå upp vid halv 7. Hoppas på att Anna-Lena kan visa mig lite hur bakningen går till eftersom jag måste göra det nästa helg så jag och Bea ska jobba Alone. Blir spännande att se om ICA står kvar efter min helg vid ugnen.



Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0