Kortspel, kinapuffar, yatzy, badminton och sen farmor och farfar på det!

Innan alla dessa händelser så jobbade jag. Känner mig ganska effektiv för en gångs skull :) Denise kom hem till mig när jag käkade lunch. Sen spenderade vi eftermiddagen med ovanstående. Väldigt trevligt. Sen vi sex så kom farmor och farfar. Farfar hade lunginflammation dock tyckte synd om honom :/


Denise och jag har iaf en roadtrip inplanerad till på fredag. KOLMÅRDEN. Jag är sjukt peppad. haha. Sen ska vi nog iväg med husbil och campa när jag får semester :D Alla gillar på den.

Nu ska jag kolla om det är nåt kul på burken.
Puss


Kommentarer
Postat av: Denisen

nä nu blir jag ju chockad, ännu ett inlägg! :D

2011-07-27 @ 21:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0