Prommis

Vr ute med mamma och gick i det dåvarande fina vädret. När vi kom hem blev det moln över hela himlen! Men vi fick ju lite sol iaf. Börjar vid tre idag så skönt att chilla lite hemma innan. Ska väl käka lunch snart med mamma. Måste ju ha lite kvalitetstid med henne eftersom hon och pappa åker iväg på semester igen. så blir jag ensammen....

Denise har ju också bestämt sig för att lämna mig och det är ju också väldigt kul. not.
Cissi har lämnat mig för en vecka i solskenet - hon kommer ju dock hem snart så det är ju bra.
Becca har tagit semester från jobbet och roar sig med annat. Sen börjar hon när jag tar semester typ. Helvärt.

MEEEEEN jag har det bra ändå. höh. Har ju katterna (Y)





Söttjejer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0