?

Har haft en jätterolig dag med Bea på ICA. Hon är så härlig att jobba med. Sen spelade det inte så stor roll vem som mer var där för vi hade kul oavsett.

Har jagat runt som en galning i tio timmar så ska nog sova snart. Är lite slut psykiskt också efter att ha blivit (enligt mig) påhoppad X antal gånger. Så sängen och missemjau låter lockande <3

Imorgon ska jag upp suuuupertidigt för jag ska skjutsa hem pappa från Hedin bil. Så klockan står på halv sju då kan jag bara hoppaa i mjukisbyxorna och köra iväg. Sen är jag lite ledig till typ ett då jag får promenera till jobbet och sen jobba kvällen.

Puss och Godnatt



I won't change my mind, no I'll see you through, and I won't give up.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ojojoj, tänka sig att du gick upp tidigare än stor-syrran ;) Jag vaknade en nästan en timme senare. Rätt skönt faktiskt :P

Har blivit promenad idag och sen lunch med kompis och sen jobb vid halv två. Som vanligt känns det jobbigt..Undrar om det är en känsla som bara har bestämt sig för att vara närvarande eller om det finns en verklig orsak..

Hoppas du inte tagit åt dig av påhoppen. Du är bra tjejen!!

Puss <3

2011-03-07 @ 10:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0