För tidigt

Sitter här och är AS trött verkligen. Hade sett fram emot mina lediga dagar men igår så blev en av arbetskamraternas barn sjuk så hon behövde vara ledig. Jag har ju bestämt att jag skulle åka till min farmor och farfar så kände int eatt jag ville skita i dem men ville ju hjälpa Annelie också. Gud vilket dilemma. Sen fanns det ju ingen som kunde ta hennes pass för ALLA jobbade utom jag typ. Hade räknat med att bli inringd klcokan 7 på morgonen för att baka så kunde inte sova alls inatt :/ Nu har dem ju int eringt så det har väl löst sig hoppas jag och jag hade kunnat sova lugnt. Nu ska jag iaf försöka piggna till så jag kan äga på Mölkkyn i eftermiddag :D



Vill ha sommar so bad.


Kommentarer
Postat av: cissi

åååh, det där var så sjukt mysigt!!

2011-03-29 @ 11:31:45
URL: http://cissijonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0