Ny vecka - Måndag

Ska snart fixa lite lunch till mig. Tror för en gångs skull att jag ska ordna nått matigt^^ Typ ris, kokossås och nån filé yum.

Har såklart suttit på balkongen i solen lite lätt avklädd. Ge mig lite bränna pleeeeeeease! Händer ju inte så mycket med huden i vårsolen men mår bättre det gör man allt! Har kollat på tv samtidigt, mycket smidigt. Sjunde himlen rullade såklart vid kvart i elva snåret. So fun.

Ae nu har jag ordbajsat enough. Jobbet börjar vid två sen när den dagen är över har jag min tidiga helg eftersom jag inte har nån i helgen som kommer (Y). Ser fram emot imorgon då jag ska spela mölkky med farmor och farfar <3






Nya byxorna från Zara är på. Nya och nya men har ju int ekunnat använda dem för att det varit för kallt.

HA en bra dag gullisar!
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0