Relax i vårsolen - med huvudvärk...

Suger att jag blivit stensjuk IGEN. Blev nyss frisk lixom. Mamma tror bestämt att det är för att jag inte äter mina vegetarian vitaminer. SÅ visst ska väl köpa några nya sånna då. Bara jag slipper en slipper snoret!

Annars så försöker jag få i mig lite D- vitaminer genom solen. Funkar helt ok. Försöker ju både sola och sitta vid datan samtidigt. Lite tricky eftersom man typ inte ser skärmen men whataheck! Ska sitta såhär fram till jobbet vid två.







Peace ut

Kommentarer
Postat av: cissi

ska tänka på dig när du jobbar sen. Aldrig kul att göra det när man är sjuk ju! Krya på dig <3

2011-03-15 @ 10:44:56
URL: http://cissijonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0