Relax

SItter i soffan och kollar film. Bourne tittar jag på. Lyckas alltid missa någon del, idag var det början, får väl se om jag orkar titta färdigt. Är ganska trött efter att ha gått upp så tidigt! Har värkligen kommit från min morronpigg het jag hade när jag pendlade till vadstena varje dag och skulle gå upp halv 6. Blää!


Under dagen har Cissi och jag lyckats hitta ett matställe båda kan käka på (Y) toppen. Tacobar hade quornfärs så där satt vi och smaskade. Nyttigt var det ockaå javvist?

Utöver det blev det såklar shopping och jag har införskaffat mig en ögonfransnäringsborste haha mitt ord för det. Men det är iaf ett serum som ska ge fransarna näring. Hoppas verkligen det funkar för måste hjälpa mina ögonfransar på nått vis. Har typ inga kvar :(
Sen har jag shoppat lite annat också men det kanske ni får se imorgon för nu börjar filmen igen!

Ha en fin kväll!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: amanda

Vad mysigt! Kul att ni kan ses lite emellanåt :) Shit vad bra att du hittat ett bra matställe som passar dig! :) Kanske får bli en dejt där om vi ska ses på stan nåt framöver i våra liv ;)

Hur är det med förkylningen? Jag hoppas att den blivit bättre för dig. Är mammi nåt bättre då?

Själv har jag problem med min fot..verkar vara inflammation i sidan av hälen igen :( du vet ju vad jag tycker om påtvingad vila ;) Får se hur det går på jobbet ikväll. Måste ju härda ut för kan ju inte gärna gå på kryckor eller rullstol då :P

Miss you!

Puss <3

2011-03-24 @ 08:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0