Sjuk

Är hemma under mig lediga dag. So fun. Men vill verkligen blir friskare så jag orkar jobba dessa 6 dagar i rad som kommer. Hatar att vara sjuk. JUst nu är det huvudet som krånglar. Sitter jag still och tar det lugnt känner jag inte av värken men så fort jag ställer mig upp eller gör nån hastig rörelse så bara spränger det till i huvudet. Suger! Fattar inte problemet heller för när jag får huvudvärk så brukar den hålla i sig och vara fruktansvärd i typ en eller två dagar men nu har det gått över tiden tycker jag. Har säkert hjärnblödning eller nått. Hypokondrier (stavning?)

Iallafall är lagom uttråkad så att säga. Äter massor också bara för att jag är rastlös.

Kan ju visa bilder jag upptäckte hade tagit med mobilen under en av utekvällarna höh










Kommentarer
Postat av: amanda

Fan vad träligt att du aldrig kan få vara frisk ett par månader i taget istället. Har en kompis som tipsade om Treo comp mot typ migrän. Men vet inte om det hjälper men kanske kan vara ett alternativ och testa. (har jag skrivit det innan kanske..aja bättre det än inte alls ;) )

När man är sjuk är det helt rätt att unna sig saker faktiskt :) Krya på dej sis!

Puss <3

2011-03-17 @ 10:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0