Söndag är inte vilodag

Har jobbat oh slitit hår med mamma och pappa idag. Vi bygger ju en nya amazing altan så idag har vi isolerat. So fun med gullfiber. Kliiiiiar och svider. uäk. Men fins blir/blev det. Nästan hela taket är klart så lite nytta har vi gjort. Längtar tills det är färdigt så man kan sitta där med öppna glasdörrar och bara njuta. Mm vad härligt.

Ni ska få bilder men har inte tagit några idag så det får bli ett senare projekt. Ikväll kommer det inte hända så mycket. Skulle ha träffat Johanna men det var lixom inte menat^^ så vi ska ses på onsdag istället. Prima. Min vecka kommer bli tuuuuung med låång helg och massa jobb. men det klarar ju jag superwoman!

Igr när vi höll på att slänga riset så hittade jag tillbaka till mina stänger - du vet sånna som man alltid snurrade runt på när man gick typ i sexan? Jaa precis sånna. FUN. Upptäckte dock att jag har NOLL muskler NOLL stans. typ.



Tog med självutlösaren på mobilen. Tänk er att mobilen står 10 meter bort. Du måste ta dig från mobilen till stängerna klättra upp och göra något kul på 10 sek. Så njut av bilden det är mycket jobb bakom!



Det här var första. Då upptäckte jag att jackan åkte ner så drog upp den och trodde bilden redan tagits. Halsuggen är jag också.

Men ni kan väl hålla med om att bilderna är härliga iaf.
VÅR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0