Söndag

Har ju varit lite dåligt här - vet inte varför ingen bloggar lixom?

Har haft en bra helg med utgång i fredags på I <3 House med Cissi och Sanna. Det va rkul bara det att jag fortfarande var sliten efter onsdagsutgången som var vild...

Igår så var jag bara hemma, sov och åt onyttiga grejer. Tjoho big surprise på det. Idag har jag tänkt att jag ska vara lite mer rörligare och antingen gå ut och plocka alla grenar så blivit avklippta från träden. Eller så blir det Wii maraton med supermovsen.

Btw är jag jättesugen på tatuering och har typ bestämt mig. Har typ tre olika texter jag väljer mellan. Iiihh! Hatar att det är så lång väntetid bara....




Tjooo!

Kommentarer
Postat av: amanda

Låter rätt gött måste jag säga. Själv smälde jag i mig ett par muffins efter jobbet igår. Tittade på röstningen av mellon. Så jag såg vem som vann iaf. Alltid nåt ;) Fick ju hoppa in och jobba i helgen skulle egentligen vart ledig. Men det har gått rätt bra iaf. Så det är skönt :) Bara ta tag i veckan som kommer.

Vad är det för spännande texter då'rå? Är det att du bor hemma som hindrar dig eller ;)

Puss!

2011-03-13 @ 18:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0