Tidig kväll

Ska lägga mig snart eftersom jag börjar tidigt imorgon och vill vara liiite pigg då iaf. Det som är skönt med att börja sent på dagen är att om man mår dåligt på natten behöver man aldrig känna ångest över att man måste upp och vidare till jobbet om typ två timmar. Så var det inatt. Hade sjukaste mensvärken som alltid och kunde inte sova. Men efter att ha legat på golvet och gjort lite situps för att magen skulle få jobba så blev det bättre (lite värktabletter också ofc) men tror fan inte jag skulle känna för att göra situps om jag skulle gå till jobbet två timmar senare.

Hoppas dämed att jag inte har mensvärk inatt!

Min outfit jag hade idag kände så härlig så jag ville inte ta av mig kläderna. Allt gick i rosa SÅKLART och sen skinnjacka som bara skriker vååååår. Gud så härligt.





Vill bara ha mer av detta vädret.
Nu blir det sängen.
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0