Tröttis tjej

Har varit uppe länge idag. Eller sen tidigt imorse. KLockan åtta gick jag upp! Döör på tidiga mornar. Iallafall så har jag varit hurtig och promenerat ordentligt - typ länge.

Hann med att träffa två snyggingar. Sofie och Cissi. Gilla på det. Just nu sitter jag och klipper mitt hår och har ångest över att det är så sliiiiiitet. Vet inte vad jag ska göra. Det är lixom slitet överallt. Mitt på håret där kan man ju inte klippa lixom? Nått tips. Förutom att gå till en frissa lixom^^ shit borde göra nått men vill int eklicppa längden men vill ju inte att det ska falla av heller.

Imorgon blir det ledigt igen. SKa chilla och spendera lite tid ute och kanske åka ut till Ikano. Får se vad som händer. Nu ska jag dock sova. SJukt trött.



Jag och mitt fräscha? hår.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0