Partynätter

Är det bäääästa som finns. Särskilt med fina vänner. Snart kommer nisse hem också då blir det ännu mera röjj. Prima. I fredags var jag, Cissi, Elin, Kristin och Nicole ute på Sliver och slirade höhö. Nerrå men det var kul! En assnygg kille kom fram och sa att han slagit vad med sina kompisar hur lång jag var. Sen frågade han om han fick ge mig en kram jag bara SURE. Men fattade inte riktigt varför just han kom fram och han frågade int ehur lång jag var heller. Lite weird. Sen försvann han^^ Vi fortsätter helt enkelt letaaa!

I helgen har jag, mamma och pappa byggt altan. Den är typ färdig nu!!!! Golvet är lagt, klinkert är lagt. Nu är det lite småpill som pappa fixar med sen alla lister sen kan vi "flytta in" Så jävla snyggt är det. Sinnes alltså!

Nu ska jag titta film eller nått och käka en chokladboll :)

Puss

Kommentarer
Postat av: amanda

Vad spännande det ska bli att se hur det har blivit! Kul för er att se slutet på det hela nu :) Misstänker att hern i huset är nöjdas just för att han nu iprincip kan ta på ljuset i tunneln ;)

Ses ikväll!

2011-05-23 @ 16:47:29
URL: http://amandastendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0