Valborg

Firades med bästa vän och Alex. Eller jaa firades och firades haha vi hade trevligt iaf. Jag jobbade till halv 8 med Beccisen. Sen gick jag för att vänta på bussen men då kommer ju snälla Hasseman och plockar upp mig och kör mig till stan^^ mysig åktur helt klart. Gjorde säkert hela hans dag iaf.

Sen så tog jag bussen till Alex dårå och hängde där med ett glas vin för mycket kanske...men det behövdes helt klart! Vi cyklade typ till stan. Var en intressant åktur särskilt med Alex halvsnea ride. Vi kom fram iallafall. Most important. Vi hamnade på 55 med ICA kunderna som svämmade över. Alltid kul att bli nerstirrad. Där hängde vi nån timme, då kände jag att jag var tvungen att dra eftersom jag skulle jobba tio timmar på söndagen. Ringde taximamma som kom på störtt! Blev följd till bilen av gullig kille också.

Bilder - körde på min byxdress






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0