Norge

Hänger i soffan hos Sveen nu. Syrran och jag har tagit över internet såklart. Idag har vi varit och hälsat på Björn, min mormors bror. Han är inte riktigt med tyvärr men blev glad över att vi kom iaf. Fick träffa hans dotter också och hennes man som var jättetrevligt. Middagen fixade mamma och jag och nu har alla matkoma typ. Åt så sjukt mycket broccoli!

Annika är på jobb på Maxi men kommer ikväll och Finn-Tore kommer hem ikväll eller imorgon. Kommer väl spendera kvällen med att mysa bara. Ganska skönt att bara chilla faktist.

Imorgon ska vi till Reidun som är Mettes (som vi bor hos) mamma. Och på kvällen ska vi till Linn-Carina som är Kusinen min och hennes familj. Brita är i extas eftersom hon äntligen kommer få träffa Julianne som är deras dotter.

Har stängt av mobilen så syrrans nr är det som gäller eller FB^^
Puuuuuuuusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0