Sovmorgon, stallet, jobb

Idag hade jag planerat en lugnt tråkig förmiddag med städ och bara allmänt chillande. Gick upp vid 10 år frulle sen började städa. KUUWL. Not. När jag sitter och gör ingenting får jag sms av Johanna (Hazzes andra matte) som säger att hon mår dåligt och undrar om jag kan ta hazze idag. Får lite beslutsångest eftersom när jag är i stallet tar det typ 3 timmar och jag börjar jobba vid 3. Men rusar iväg iaf och byter om och gasen i botten genom allén. Hejhopp så var jag där. Mockade i 110km/h ich fixade mat + vatten + hö. Klockan var 10 över 12. Gick ut för att hämta Hazze i hagen. 30 min senare sprang han fortfarande runt i hagen med mig springandes efter. haha. Jag gav upp med att försöka få på honom grimman och bestämmde mig istället för att han fick motionera i hagen med hans nyfunne bästis. Tror han var lite sliten, kanske int elika sliten som jag men ändå. Vid ett var jag hemma igen. Nu är det nog dags för lunch.





Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0