Jag är hästtjej igen!!!

Gud jag är så lycklig just nu! Insane. Har varit och ridit på Hazard min nya gulleplutt. Han är en svartvit skäck som är stor som en björn (han har gått på bete ett tag) haha

Träffade Carina - ägaren och Johanna den andra medryttaren. Båda var jättegulliga och snälla. Jag fick ta in, borsta och rida hazze och allt kändes jättebra. Han är lite busg och bockar och så men inte den här ggn iaf så jag slapp ramla av första ggn. Alla tummarna upp för det!  Vi tog en sväng ute också men eftersom han är oskodd så gör det ont i fötterna på honom och vi måste hitta gräs hela tiden.

Kommer vara där Måndag, Onsdag och Torsdag nästa vecka. Ska bli sjukt kul.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad kul! Härligt att få spendera tid med så mysigt djur igen :-) blir riktigt avis ju. Hoppas att det går bra imorn med!

Nu sitter jag på båten. Riktigt fin är den. Är dock nervös över hur man gör när man ska av. Än så länge har den inte stannat..de sa iaf mitt ställe jag skulle av på,alltid nåt :P

De kom precis o kolla biljetten o det gick fint så är på rätt båt iaf :-)

Saknar er där hemma redan <3

Puss

2011-10-09 @ 17:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0