Kärlek

Gud vad jag älskar Hazzeboy. Idag när jag red så var han så fruktansvärt duktig! Han gick jättefint och var jätte villig att göra som jag bad. Goooooooos! sen ville han inte gå in i hagen för mitt sällskap är så bra höh.

Var där från 9-12 sen var det jobb 14-20.30 och nu sitter jag här. Har packat norgeväskan på typ 5 min. Kommer ha samma byxor i 5 dagar typ? :S haha favoriter eller vad. Kanske får ändra om lite men det blir nog bra. Det häder så mkt nu att jag int eens hinner med att längta till saker. Dem bara händer. Syrran är typ hemkommen också. Får träffa henne på Ons då  vi har en 6 timmars bilresa framför oss. Tjohoooo.

Nu längtar jag till imorgon då jag har dejt med Hazze igen. Tror han kommer vara lagom skitig men men.
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0