Lördag 15e Oktober

Jag lever! Bowlingen var jättekul igår! Jag överlät förlusten till Alex ^^ Var sjukt trött dock så när jag satt på bussen vid tolv snåret var jag lagom sliten. Plus att det typ var minusgrader ute. Blää

Nu har jag precis fått i mig frukost, ska snart leta kläder för kvällen då det ska bli fest hos Sofie. Lite jobbigt när man måste bestämma hur man ska klä sig 8 timmar innan festen äger rum. Men så är det när man jobbar. Börjar ett idag :) Måste fixa lunch också!

Gud vad trött jag ääääär!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad kul med bowling! Visst är det skönt när msn kan lämna över förlusten till nån annan :P haha nästan lika bra dom att vinna ;)

Skoj med fest. Då har du iaf nåt att se fram emot ju. Hoppas du hade skoj på den :)

Kram

2011-10-15 @ 21:08:21
URL: http://amandastendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0