Torsdag 13e Oktober

Tog lite sovmorgon idag eftersom jag börjar tre så gick upp halv 10. Åkte till Hästen :) Han var så fin från igår när jag borstade honom så grundligt så kunde bara rykta av honom lite. Red i ridhuset medans Fazott blev tömkörd men det gick bra. Han travade på jättefint även fast han blir trött så snabbt. Fina killen!

När jag släppte ut honom gick han till vattenhinkarna och då såg jg att dem var tomma så frågade nadja om det är nån annan som fyller dem eller om jag ska göra det. Det var jag så det blev mitt mission. Tog typ en halvtimme för slangarna vek sig åkte isär och vattnet kom inte. Men efter ett tag så hade jag fått dem fyllda iallafall.

Nu blir det uppehåll minst tre dagar eftersom jag jobbar hela helgen :/ lite tråkigt men känner att min kropp kanske behöver det. Och mina fingrar. Skavde upp dem idag så nu sitter jag här med fint disneyplåster!

Nu ska jag fixa lunch sen blir det jobbet.
Pussciao!

Kommentarer
Postat av: Denise

haha japp! ja men så blir det ju ibland! saknar dig med finaste <3 puss

2011-10-13 @ 20:45:21
URL: http://denisepeterson.blogg.se/
Postat av: Denise

...och förresten är det ju inte sååå långt kvar tills vi ses :) <3

2011-10-13 @ 20:46:15
URL: http://denisepeterson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad glad jag blir nät jag ser att du verkar ha det rätt bra :) du ät värd alla medgångar! Saknar hästarna ännu mer nu när du får umgås med dom :P

Här är det för tillfället bra men imorn blir det tufft igen.. Jobbigt på jobbet. Känns som att det inte funkar alla just nu.men men hoppas på bättre tider.

Puss

2011-10-13 @ 21:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0