Shopping!

Shoppade loss på stan med Beccis. Hittade en väldans massa saker. Fick en dragning till transperanta blusar så gick och tog på allt sånt haha Men fick iaf med mig hem:

- Ett par vinröda strumpbyxor till hösten
- En röd polotröja
- En blå och vitrandig ärmlös topp
- En persikofärgad transperant blus
- Ett svart transperant linne
- En kopparfärgad glansig skjorta

Sen fick jag två jättesöta toppar av finaste becca :)

Nu rullar idol på datan men ska snart ner till uterummet så ska mamma och jag kika på bonde söker fru :)



Shopping in Estocolmo


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad härligt med shopping!(trodde knappt att jag skulle få möjlighet att säga det ;) ) Tänk att till och med jag kan sakna lite hederlig shopping så här efter en månad i snålhetens tecken :P

Är trött men kan fasen inte få ro till att sova. Gruvar mig allt för mkt över vad jag får för svar från vacant imorn :S

Samtidgt som jag är stolt över mig själv att ha tagit det här beslutet känns det som att jag inte ger det en chans..men fyra veckor och två av de har vart hemska men lediga dagar..då borde man väl få göra nåt drasiskt eller? Aja det är bara at räkn ner timmarna till klockan bli nio. Misstänker at tdte är ungefär då jag får ett mejl eller värre ett telefonsamtal :S Usch varför kunde jag inte väntat med att skicka det där mejlet..Aja gjort är gjort och bara leva med det :P

Hoppas du får en bra natt!

Puss

2011-09-28 @ 23:48:39
URL: http://amandastendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0