Slut på den dagen

Gick ju som sagt upp skapligt tidigt imorse så var lite sliten vid 5 tiden men sedan kom sparlågan igång och jag blev pigg igen. Efter en cykeltur hem så är jag relativt pigg faktist :) Sitter och myser med missen såklart. Hon ligger och sparkar på all min choklad. Men hon har upptäckt att det är ganska skönt att ligga på dem.

Just nu streamas serier. men det har tagist slut lite. Har lixom sett alla nu...och har tröttnat lite på 24 så tar ett uppehåll (Y)





Hur söt är hon lixom?


Kommentarer
Postat av: Amanda

Äntligen! Som jag väntat på lite update på den här sidan asså ;) Men den som väntar på nåt gott :P

Guu, vad jag saknar lilla missen <3 skönt att höra att du tar väl hand om henne :P

Inte prata om choklad nu då! jag blir ju så sugen!(ännu mer än vad jag redan är så att säga ;) ) Har en chokladpuddin(vet att du inte tycker om det men nu gäller det ju mig) som står i kylen..Den lockar väldigt men ska försöka att hålla mig ett par dagar till iaf :P Måste försöka tänka smart nu när jag äter framöver, så det blir som mest plats i kassarna..Saker och ting måste liksom ta slut i sina förpackningar :P haha vilka problem man ställs inför du ;) fy fasen vad tråkigt jag har gär borta. Kanske du kan läsa mellan raderna utan egentligt innehåll :P haha

Hoppas att det är bra med dig annars!

Puss o Kram

2011-09-28 @ 19:19:28
URL: http://amandastendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0