Söndagsjobb

Började vid halv tio imorse med Sofie och Andreas. Dagen gick relativt fort, trevligt folk som alltid plus människor som kommer 3 ggr på 5 timmar :) gull.

När jag slutat spenderade jag en hlvtimme med att handla. Värt? Fick iaf lite icke gelatin godisar så det var bra. NÖJD.

Sen har jag varit ute och gått i 45 min kanske kortbyxor och topp hejhej sommarn välkommen tillbaka. Hälsade såklart på hästarna också och matade de söta med äpplen. Gud vad jag saknar ridningen :(

Nu är det bara att ta det lugnt som gäller. Tänker på syrran som jobbar första dagen på sjukan i norge idag. Goodluck<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej sis!

Slutkørd var jag idag efter gårdagens dubbelpass. Det ær mkt nytt och jobbigt(måste jag erkænna) på jobbet.Har inte riktigt gått helt sjælv æn. Det blir troligen på torsdkvæll. Kommer vara så nervøs :S Det ær jag nu med nær jag sitter på nattvakten. Inte så mkt att gøra just nu(peppar peppar). Svårt att få en helhet øver rutiner och vad som ska gøras. Hoppas att det blir bættre ju længre tiden går.

Sen ær jag nervøs øver allt annat runtomkring med. Internet som inte fungerar(!), ingen tvættmaskin(!), skatteetaten som tycker det ær bra att stænga extra tidigt(så gick inte att skaffa skattekort idag), måste hitta ett norskt kontantkort mm...Du som vet hur jag ær kan ju tænka dig hur det står till i mitt huvud :S

Puss puss! <3

2011-09-06 @ 03:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0