16e Augusti

TRÖTT
 

Har varit med Erik på förmiddagen, sen träffade jag Hannah vid två. Kändes som om det var flera månader sedan vi sågs men nu fick vi äntligen till en fikadate med massa prat :) Hon shoppade lite och jag sa vad som var snyggt och inte typ. Sen köpte jag en juice och chokladkaka och så skildes vid åt. Jag åkte hem och bytte till cykel och ridkläder och trampade till stallet där jag skurade vattenkar och sedan tog en galoppsväng på ängen. Mysimysi.
 
Nu är jag lite halvt avliden. Sitter och kollar runt om man måste boka tid fr att gå till vårdcentralen eller om man bara går dit och hoppas på det bästa. Har ju lite saker som sitter löst i min kropp känns det som så kanske bäst att kolla upp det...
 
 
Sähär känner jag mig INTE!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0