1e Augusti

Snart är sommaren slut. Fast sommaren har ju inte ens börjat så gör väl inte så mycket kanske. Jag ska strax åka till jobbet och göra min fruktansvärt nödvändiga tre timmar. Känns lite löjligt att jobba 17-20.30 menmen.
 
Nu innna har jag varit med bästishästen till Lagunen med ett gäng tjejer. Vi hoppade hinder i skogen och det tycker Hazard var fruktansvärt kul och bockade lite :) men han har inte gjort det på jättelänge så det är okej ändå :) Min supersadel räddade mig ju så :p han gör det ju bara för att han tycker det är så kul så man kan ju inte riktigt bli arg då lixom!
 
 

Igår hade vi mysmiddag med några från ICA. Vi hamnade på mörners där de hade riktigt god vegetarisk mat faktist så det var kul. Var sjukligt kallt ute dock så vi satt med sju filtar var och försökte bli varma. Åkte hem så vi var hemma runt tolv snåret iaf :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0