23e Augusti

helvetesnatt
 

Trodde ju min UVI var påväg bort men inatt slog den tillbaka så in i helvete. Var nog uppe och kissade tio gångert från kl 2-6 och vid 6 gick jag upp och satt på toan i en halvtimme typ haha.
 
Sen gick jag och la mig och msyte lite med Erik igen och råkade somna och vaknade vid tio.Jag hade tänkt åka till VC och be om medicin vid åtta när de öppnade men sov lite längre. Åkte dit då istället och betedde mig allmänt barnsligt för att få hjälp vilket jag fick. Väldigt gullig personal :) Nu har jag ätit mina piller och allt känns bättre men ville mest bara ligga och krama Erik men han drog så här sitter jag nu ensam. Värt helt klart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0