8e Augusti

Åkte till Norrköping igårkväll för att träffa Eriks vän Maria. Vi fikade och hade allmänt jättemysigt. Tackar dock gud för att jag inte bor i Norrköping för FAN vad jobbigt det är att köra bil där. Fick panik så Erik fick köra istället. Regnet öste ner också vilket inte direkt gjorde saken bättre när bilen höll på att simma iväg.
 
Imorse, rättare sagt klockan 7.00, åkte jag till jobbet. Körde typ 90 på motorvägen för det hällde ner regn och var typ en dm vatten på vägen. Kändes jättebra. Fram kom jag iaf och överlevde dagen på jobbet gjorde jag med.
 
Åkte till stallet när jag slutat och skulle mysa med Hazzo. Men han hade en lös sko så blev ingen ridning utan bara massa matande. Men det hade han nog inte något emot så :) Han är finast min lilla bebis <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0