9e Augusti

Har jobbat några timmar innan lunch nu så kom hem nyss. Köpte med mig massa fräscha grönsaker eftersom jag ska försöka bli lite mer grönsakig av mig. Käkade en avokado och massa paprika och några sesam nuggets till lunch. Stabilt om ni frågar mig. Och baaaaara två kakor till fika. Men det var ju för att nån idiot ställt dem i fika rummet. Då får man ju typ inte tacka nej liksom...
 
Pussade lite på Erik innan han åkte iväg igen så nu ska jag väl försöka hitta på nått roligt att göra. Hazzeplutten behöver verkligen skos om nu för hans hovar är jättelånga så vill inte rida när de är sådär. han skulle ha skotts idag men hovslagaren blev sjuk så vi får väl se hur det blir med den saken. Hade tänkt ta en cykeltur ut till stallet snart iaf. Sen när jag kommer hem är det massa andra tråkiga grejer jag måste göra...blööö.

Kommentarer
Postat av: mamma

Som att städa diska vattna kamma katten. Puss Hjärtat

2012-08-09 @ 18:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0