10e December

Hellu bloggishen!
 
SItter på work for you med mina buddis. Erik körde mig hit gullig som han är när vi hade vaknat. De stängde av elen precis när Erik stekte ägg så blev en halv frukost typ. Men det var lika gott för det!
 
Om en time ska jag få träffa mina finafina vän Cissi <3 Känns som det var evigheter sedan vi umgicks (vilket det också va). Men idag blir det av och vi ska handla julisar tillsammans. Hoppas på fika också :D men det är ju faktist nästan ett måste när man är på stan lixom!
 
Efter Cissi myset blir det stallet och mysa med min gulletuss. Erik var ju med där igår och jag hade ju som plan att slänga upp honom på hazze och skicka iväg dem över fältet! Men Erik vägradre så vi tog en kortis barbacka när erik gick bredvid bara.
 
Nu ska jag fortsätta mitt jobbsökande här.
 
Puuuuuuuuuuuuuuuss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0