Dagen vände och blev jävligt bra!

Jag gick och la mig igen när jag visste att jag började två, sjuk skönt att sova lite. vaknade vid elva och då satte jag mig i soffan och myste med tv, data och mobil typ. Kom på att jag hade ett paket att hämta så gick till ica tannefors och hämtade mina iphoneskal ! Fina är dem. Mina två hjärtan<3
 
Sedan ringde erik så vi pratade om allt som vi inte har nån aning om vilket är våra liv typ. haha. Vi är lika lost verkligen!
 
Sedan blev det jobbiish. Gick sjuuukt fort då det var svinmycket folk! Sista kunden var inte ute förrens tio över nio! Men dagen gick som sagt superfort så jag tyckte det var en riktigt rolig dag! Hoppas den går lika fort imorgon!
 
Fick ett roligt samtal idag också från Hemköp, tyvärr hindrade min humanistiska sida mig! Men vet att det inte hade funkat så bra med mig i charken!

Kommentarer
Postat av: mamma

Så synd men jag förstår dig. Hoppas på något annat erbjudande Puss

2012-12-20 @ 06:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0