...

Jag hatar verkligen när mina planer 'ndras. Det vet typ alla. Jag är ett planeringsfreak men jag MÅSTE va det för att allt ska gå ihop. Idag var planen, jobbcoachning till 15 sedan åka reka vägen til min pojkvän. Allt blev uppochner redan vid första övergångsstället påväg mot workforyou. Då ringer thomas från ICA och frågar om jag kan jobba. Vill ju verkligen jobba så sa ju såklart ja. Det tråkiga och väldigt jobbiga för mig är att jag jobbar sex dagar nu framöver. Alltså även julafton. Ikväll var typ enda kvällen då jag kunde va med erik och den försvann då jag slutar halv tio.
 
Tycker det är väldigt jobbigt att inte få vara med honom så mycket som jag vill. Men jag antar att jag blivit bortskämd med att ha så mycket tid med honom. 
 
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0