Showtime

Igår åkte jag och Erik till Jönköping för att se en show Cissi var med i. Det var jättekul! Sjukt bra show! Som erik sa så satt man och log HELA tiden! Så jäkla underhållande :) Och min fina Cissi sjöng solo och det var så fint så jag blev tårögd <3 Saknar tiden då vi sjöng ihop och fick flashbacks från när vi gjorde vår avslutningskonsert då vi sjöng "girls just wanna have fun". Hemresan var ganska fruktamsvärd dock...blev typ snöstorm, erik körde dock som tur var men vi var ganska nära att åka av när vi körde om en långtradare. Massor med snö och vägen var helt vit. Och vi gled...Sedan helt plötsligt var det ingen snö alls så då tog han igen tiden då vi åkte i typ 60 med att åka 130 hela vägen så fram kom vi vid typ halv elva.
 
Nu sitter jag på work for you och har allmänt lite halvtråkigt. Borde åka iväg och prata med olika ställen om typ praktik kanske och liknande men blir så osugen i det här vädret. Man sitter ju hellre inne faktist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0