Stackars lilla bilen :(

Han mår inte bra just nu :( särskilt inte när det är kallt! Då vill han inte starta...sen är typ kupéfläkten paj men vi hoppas den klarar ett tag till!
 
Igår när jag åkt hem från erik blev det att slå in alla julklappar vi köpt. Har köpt färdig alla nu, finally!! Känns väldigt bra och jag är riktigt nöjd. Dock lite orolig över hur mycket pengar jag lagt ut på dem men det är ju faktist bara jul en gång om året!
 
Somnade vid elvatiden och sov som ett barn. Behövde verkligen det efter att sovit med erik (han sov och jag låg upptryckt mot väggen och lyssnade på när han snarkade). Dock finns det ju inget mysigare än att sova med honom men måste sova igen efter några dagar :p
 
Skulle ha åkt till Boxholm idag men Henkes manick hade gått sönder så nu ska vi åka till Mantorp istället och lämna den hemma hos honom. Ford var alldeles för dyra för att göra en felsökning på den så vi väljer henke. Jag har ju lilla peguten som jag får låna nu så jag klarar mig bra ändå!
 
Kvällen kommer spenderas i stallet med bästa killen <3 Blir antagligen ut i snön igen. Han verkar inte kunna få nog av det och bockar och sparkar bakut typ hela tiden! Sötbusen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0