29e Feb

Dagen som egentligen inte existerar!

Har spenderat den väldigt väl tycker jag. Kände mig lite som en duracellkanin :) Blev först stallet hos min gosekillen :) Sedan hem och vända för att åka till stan och luncha med Becca och kika lite på stan. Hittade ett par assnygga skor men min strl fanns inte :( Efter stan blev det lite race till ICA med becca. Jag kom först men det berodde väl mest på att hon svängde av och åkte hem kanske men ändå! Jobbade fyra timmar och nu sitter jag här och har precis fått lite mat i magen.

Försöker boka biljetter till Warhorse. Ulle, Kriss och jag skulle gå på den på fredag men då visar dem tydligen bara den 17.30 så då kunde ingen. Men vi ändrade lite så nu kör vi på imorgon istället :) KOmmer säkert gråta floder så no mascara i guess :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0