hej hej tuppen!

Vaknade vid halv 9 och började städa och organisera i mitt rum. Ganska nödvändigt!

Mamma berättade att hennes jobbarkompis son ska flytta från sin lägenhet så vi kanske ska åka och titta på den. Det är en två på 4500kr. Med tanke på att jag int ejobbar så mycket är jag lite osäker men sedan vill jag verkligen int eflytta till en etta när jag flyttar. Får se om vi åker och tittar på den och det klickar mellan oss får jag väl använda mina besparingar i guess :)

Nu ska jag förtsätta städandet!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det låter spännnade att kika på lägenhet :)



Själv är jag sjukskriven idag pga en ordentlig förkylning med troligen feber och äcklig hosta :( Usch! Passar verkligen inte bra att vara sjuk just nu ju, skulle haft utb 2 timmar idag som jag missar, men imorn är den en heldag så bedömde att det var bättre att försöka gå imorn istället. Hoppas verkligen att det går.

Ha det bra!

Puss!

2012-02-29 @ 15:31:39
URL: http://amandastendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0