Lite hets då.

Borde börja skriva här eftersom min dagbok är överfull. Men skriver ju inte mina viktiga/seriösa känslor här så får väl skriva det som inte är "hemligt" här  ^^

Trivs så fruktansvärt bra i stallet men världens finaste häst. Förstår hur töntigt det låter för andra men kan inte förklara hur mycket han betyder. Är där typ varje dag och älskar det. Men känner att jag borde jobba mer, fast det är ju svårt när det int efinns mer timmar att ta av så funderar på om jag ska söka extrajobb nånstans för att stötta upp ekonomin. Men vet inte riktigt. OKLART.

Just nu sitter jag och käkar med dutscheesss på tallriken typ. mmmm katthåååår<3

Ikväll blir det fika på stan med Martin, blir säkert mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0