27e Januari

Jobb från 7-13. tungt att gå upp med skönt när man slutar :) Åkte till syrran direkt efterråt och hämtade upp henne sedan blev det lunch på stan :) Mysigt. Älskar verkligen resturangen inne på filbyter. Grym sallad!

Nu är jag hemma och relaxar lite. Det är faktist ganska skönt att bara va ibland. Senare ikväll kommer Brita och Amanda hit så vi har lite familjemys här - imorgon blir det lite större familjemys när farmor och farfar också dyker upp för att fira pappsi :)

Btw imorgon ska jag köra ZUMBAAAAA. Riktigt taggad för mamma bailade runt här som en galning efter förra gången hon var på det så hoppas det är kul :)



Jag och min söta pojke som jättegärna vill gå in från hagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0