Nöjd med livet.

Allt känns väldigt bra nu. Börjar känna att jag kan leva igen. Skönt att lämna gammal skit bakom sig och gå vidare. Har så underbart fina vänner som betyder jävligt mycket.

Igår var jag med Linnéa på Ikano. Innan jag hookade med henne så röjde jag hööks ännu en gång. Kom därifrån med en assnygg reflexväst som är ILLROSA :D sen ett par svarta ridbyxor och ett par stövlar. Billigt var det också så då blev det ännu roligare!!

Väl inne i ikano gick det vilt till. Fick typ med mig 5 mössor från carlings - PASTELL <3

Efter middag där så drog vi vidare i min silvriga bil och körde hem till Ulle och få en överdos av choklad. Inte för att jag klagar. Det var väldigt mysigt iaf.


hatten på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0