Tisdag 17e Januari

Spenderade förmiddagen med bästa vännen <3 strosa på stan och sen lunch på "vet inte vad det heter". Asgod sallad så skönt att ha hittat ett ställe jag kan äta på!

Råkade handla ett par skor också - wöppsiii. Men dem var ju så snygga så det hade ju varit riktigt dumt att inte köpa dem.

Jag börjar sakta med säkert vänja mig vid håret. Frissan måste klippt av en decimeter eller nått. Men håret som var långt var ju bara några strån tjockt så känns ändå skönt att det är gjort. Det är så underbart att känna att det inte trasslar ihop sig med en gång också!!



Känns dock lite jobbigt när jag tittar på dem här bilderna. Kommer ta ett tag att få så långt igen.
I-landsproblem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0