16e Juli

Måndag och upp onormalt tidigt igen då. Gick utmärkt som alla gånger förr. Dutchess var dock inte särskilt bra stöd där hon låg och gosade på min kudde men jag välte ur mig själv ur sängen och komm upp iaf. Har precis kommit hem från stallet. Var lite halv seg och det var hazze med men vi körde lite halvtaskig dressyr iaf och duktig var han :)
 
Pappa skulle ju ha flugit ballong idag men vädret var visst inte med oss så det blev inställt :/ Hoppas det blir av nån annan gång iaf :)
 
Nu blir det nog bara massa mat. Tror jag äter lite dåligt, eller jag vet att jag äter dåligt så det är inte så konstigt att jag är seg och inte orkar särskilt mycket. Ska försöka äta nått bra ikväll iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0