8e Juli

Jobbjobb. Brutalt trött imorse och lika trött när jag väl slutade så gick och la mig och sov i två timmar. Väldigt trevligt :) Efter det åkte jag till stallet och myste. hade sett en brutal hästplågar video så fick ångest och var tvungen att mysa med mitt <3 lite. Emelie och Emelie var där så vi skulle rida ut en sväng och sedan rida på banan. Eftersom jag skulle rida dressyr efter uteritten så ville jag ha dressyrsadeln och inte barocksadeln som jag typ inte kan ramla av i men tog en risk och tog dressyrsadeln.Tog iaf ridvästen in case of. Tur det för när vi skulle gallopera hem så gick det jättebra i början och då säger jag till Emelie med Sina att öka vilket hon gör som ett skott. Stört vad fort det gick. Hazze bara flög fram MEEEEEN bockade och sparkade bakut också så var ganska nära att åka. Han gjorde det som tur bara en gång så kunde ta tillbaka honom innan han fick spelet totalt. Var lite läskigt för i den farten kan det gå ganska illa om man åker av Men det var sjukt kul också ! Ville göra om det när jag satt där och red runt på banan.
 
 
 
 
Gulleplutt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0